بسبب أغنيتها مع حسن شاكوش .. وليد منصور يهاجم ياسمين رئيس .. شاهدوا

محتوي بلس 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

قام المنتج وليد منصور، بتوجيه عدة انتقادات للفنانة ياسمين رئيس، وذلك بعد مشاركتها مع مطرب المهرجان حسن شاكوش، في أغنية حبيبتي والتي تم طرحها منذ عدة أيام، على موقع ، وأيضا على حساباته على موقع التواصل الاجتماعي.

وكتب وليد منصور، منشور على حسابه بموقع التواصل الاجتماعي، موقع الفيس بوك، وقال الفنانة ياسمين رئيس، ليه بس كده؟، انتي نجحتي في المسلسل وبقالك فترة مركزة في عمل بتعمليه ليه، بلا داعي تعملي كده ليه.

بسبب أغنيتها مع حسن شاكوش .. وليد منصور يهاجم ياسمين رئيس .. شاهدوا

وأضاف الممثلين عاوزين يركبوا وخلاص، صح أو غلط، بجد نفسي الممثل يركز فقط في تمثيل يغني لو الدراما عاوزة كده مش عمال على بطال، كله عاوز يغني مهرجانات وأي حاجة، يا نجوم مش كده والله.

وتابع كلامه وقال المطرب مطرب، والممثل ممثل، عشان إحنا في محدش نجح قوي في الاثنين مع بعض نفس النجاح غير عبد الحليم وتامر حسني أنجم من غنى ومثل مع بعض، وطبعًا في نجوم تانية كتير بس مش نفس درجة النجاح دي.

وأتمنى ياسمين تحاول توقف الأغنية، أو تشوف حل عشان كل الناس زعلت قوي، خاصة مش دويتو مع عمرو أو تامر أو حماقي أو منير كنا قولنا نشوف، ده مهرجان شعبي يا ياسمين، فيما حقق كليب حبيبتي ما يقرب من 5 مليون .

الأغنية من كلمات محمد غباشي، ومصطفى الجن، وتوزيع إسلام ساسو، ومن ألحان حسن شاكوش.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة محتوي بلس ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من محتوي بلس ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق