بسمة وهبة: خرجت من المستشفى ومخنوقة وعايزة أرجع

محتوي بلس 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

قامت الإعلامية بسمة وهبة بنشر مقطع على حسابها الشخصي والرسمي على موقع التواصل الاجتماعي موقع الفيس بوك لتطمئن الجمهور من خلاله على صحتها بعد أن خضعت لعملية في لندن.

إعلانات

الإعلامية بسمة وهبة تتحدث بعد إجرائها عملية جراحية:

وأوضحت أنها ترغب في العودة إلى بينما يلزمها الطبيب بأن تبقي في لندن لمتابعة حالتها الصحية وقالت الحمد الله أنا خرجت من المستشفى بس أنا تعبت ومخنوقة مش قادرة أقعد في لندن وروحت للدكتور قولت ليه عاوزني أقعد؟ قال أي حد عامل عملية لازم يقعد جنب المستشفى.

وأضافت من خلال كلامها وقالت أنا نفسي أنزل عشان أروح لعبد العزيز وعبد الرحمن مش قادرة أقعد في لندن بتخنق أنا هنزل مصر وبعدين أنا استخرت الله ربنا ييسر الخير وكمان هواء مصر حاجة تانية مع إن في مصر مش بخرج.

وتابعت من خلال كلامها وقالت أنا قاعدة في البيت في أوضتي ومكتبي أحسن من إن أخرج كل يوم هنا حتى الجو هنا سيئ وكئيب، ولندن مش لندن المحلات قافلة والمولات مهجورة والناس مرعوبة إحنا عندنا مصر أحلى وأحسن مش دلوقتي على كل الأحوال.

وواصلت بسمة وهبة من خلال كلامها أنا مش بحب أستسلم للتعب وإحنا في شهر التعافي من السرطان ولازم نعمل توعية عن مرض السرطان والكشف المبكر وكل المرضى يسألوا زي ما هما عاوزين وأكلمهم من ناحية التجربة أنا كويسة وهبقى كويسة لو هعمل حاجة زي دي.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة محتوي بلس ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من محتوي بلس ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

أخبار ذات صلة

0 تعليق