: "تعرضت للتحرش وبعدها بقى ييجي لي كوابيس" |

بوابة فيتو 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف
قالت النجمة رانيا يوسف إنها تعرضت منذ فترة قريبة للتحرش الجنسي هي وابنتها الكبرى، معقبة: "بعد الواقعة تعبت أوي وبقى ييجي لي كوابيس والمناطق الزحمة يحصل لي فيها مشكلة والناس اللي ما اعرفهاش بخاف منها".اضافة اعلان

ولفتت خلال لقائها ببرنامج "مساء دي إم سي" الذي تقدمه الإعلامية إيمان الحصري بقناة "دي إم سي" إلى أن واقعة التحرش التي تعرضت لها وابنتها الكبرى أثرت على نفسيتها بشكل كبير.

وأشارت إلى أن المتحرش جبان لذلك قررت بعد قضية التحرش الشهيرة فضح كل المتحرشين على السوشيال ميديا.
وأكملت: "قررت مواجهة المتحرشين لأني حسيت بالذنب إني ما عرفتش أحمي بنتي ولما كله أتكلم على قضية التحرش الشهيرة قررت أفضح المتحرش لأنه جبان وخايف وأنا بعلم عليه وبفضحه وأنت لازم تدمر وده عقاب بسيط لحد ما يتحاسب.. مفيش مبرر للتحرش بسبب لبس مكشوف طب اللي بيتحرش بطفلة واللي بيتحرش راجل براجل واللي بيتحرش بطفل ليه بتبرر بلبس طفلة البامبرز إيه المبرر؟! المتحرش مريض ولازم يتعالج والسكوت مش صح أبدًا التحرش مرض والمريض لازم يتعالج في مصحة نفسية".

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة فيتو ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة فيتو ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق