" بألف سلامة" لتامر حسني تتصدر التريند وتحقق مليونا و ٦0٠ ألف في ١٧ ساعة

بوابة فيتو 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف
تخطت أغنية "بألف سلامة" للنجم تامر حسني حاجز المليون و600 ألف علي موقع الفيديوهات الشهير "" بعد طرحها بـ17 ساعة فقط وتصدرت التريند برقم 1.اضافة اعلان

وتعاون تامر في أغنية “بألف سلامة”، مع الشاعر تامر حسين، والملحن محمد يحيي، والموزع يحيي يوسف، ماستر چلال حمداوي، وإدارة الاستيديو هيثم راضي.

وتقول كلمات الأغنية: ”مش عَجباني المُعامله والنيه باينالي خلاص مَتقولش حاجه إحنا الكلام بينا إنتهى، أنا شوفت الصوره كامله قُدامي واضحالي مَتجيش في طريقي تاني إمشي، وخلاص خِلصت بقى مش عَجباني المُعامله والنيه باينالي خلاص، مَتقولش حاجه إحنا الكلام بينا إنتهى أنا شوفت الصوره كامله قُدامي واضحالي مَتجيش في طريقي تاني إمشي و خلاص خِلصت بقى”.

وطرح نجم الجيل مؤخراً أغنيتي "مبطلناش إحساس وفجأة افترقنا" من الألبوم وحقق من خلالهم نجاحاً كبيراً ونسبة مشاهدات مرتفعة وتصدر بهم مواقع التواصل الإجتماعي واحتل المركز الـ31 عالمياً في الأكثر إستماعاً.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة فيتو ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة فيتو ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق