كارمن سليمان تحتفل بعيد ميلاد ابنها زين: مش قادرة أصدق بقى عنك 3 سنين.. صور

اليوم السابع 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

احتفلت الفنانة الشابة كارمن سليمان بعيد ميلاد ابنها زين، عبر حسابها بموقع "إنستجرام"، وشاركت جمهورها صور من حفل عيد الميلاد، مصحوبة بتعليق: "كل سنة وأنت بخير وطيب ومعافى يا روح ماما، مش قادرة أصدق إن بقى عندك 3 سنين .. ربنا يحميك ويخليك لينا وأشوفك أحسن واحد في الدنيا. حياتي بحبك".

كارمن سليمان
كارمن سليمان

وكانت كارمن سليمان قد عبرت عن سعادتها بالعام الماضى وأمنيتها بأن يكون عام أفضل وضعا، ووجهت رسالة على حسابها الرسمى بموقع "تويتر"، قائلة: "يا رب 2021 تبقى سنة حلوة علينا كلنا وسنة آمان على الناس كلها.. أنا شخصيا ممتنة للسنة اللى فاتت وشايفة إنها كانت نعمة كبيرة أوى من عند ربنا".

عائلة كارمن سليمان
عائلة كارمن سليمان
كارمن سليمان وأبنها
كارمن سليمان وأبنها

وأكدت كارمن سليمان أنها تعلمت الكثير من الدروس خلال عام ، مضيفة، "سنة 2020 كانت مختلفة فى كل حاجة، كان التواصل فيها مع معظم الناس ومنهم إنتوا أونلاين ودة خلانا نعرف أهمية كل الناس اللى إحنا بنحبها فى حياتنا، جربنا حاجات كتير متعملتش قبل كدة وطلعنا بتجارب مختلفة وحياة أحسن اتغيرنا فيها كلنا وعيدنا حسابتنا".

احتفال كارمن سليمان بعيد ميلاد ابنها
احتفال كارمن سليمان بعيد ميلاد ابنها

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة اليوم السابع ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من اليوم السابع ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق