باللحمة والساطور.. ينشر ويعلق تعبنا وشقينا عشان نعرف نعيش

محتوي بلس 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

نشر مطرب المهرجانات حمو بيكا، مقطع على صفحته الشخصية والرسمية، على موقع التواصل الاجتماعي موقع الفيس بوك، وظهر وهو يعمل بيده داخل مطعمه ويقوم بتقطيع اللحوم، وتحدث خلال الفيديو وقال، أنا عيلتي كلها سنانين وجزارين.

وعلق بيكا على الفيديو وقال، من صغرنا تعبنا وشقينا عشان نعرف نعيش، عشان منقولش لحد اديني، عشان نرفع راس أهالينا وسط الناس، ماخدنهاش بالساهل والله، اتمرمطنا كتير وتعبنا كتير، ولسه بنعافر وبنتعب وبنشقى وبنقف على شغلنا بإيدينا زي ما كنا بنسعى.

وأضاف قائلا، عشان ربنا يكرمنا في الأغاني والمهرجانات، بنسعى برضه عشان ربنا يكرمني في مشروعي وبشتغل فيه بإيدي وبتعب مع الناس اللي شغاله في المكان ولو مش مصدق روح وشوف بعينك، أسعى وصدقني هتلاقي ربنا بيفتحلك ألف طريق وطريق بس متتعبش.

وفي سياق متصل، يستعد حاليا حمو بيكا لافتتاح مطعمه الثاني في منطقة 6 أكتوبر، وأعلن عن ذلك الخبر على موقع انستجرامـ وقال قريباً افتتاح ثاني فرع من مطعمي داخل سيتي بارك 6 أكتوبر، انتظروا أقوى افتتاح قريبا جدا.

ويذكر إن بيكا قد افتتح خلال الشهر الماضي، أول فرع لمطعمه في محافظة الإسكندرية، وقد حصل على إقبال جماهيري كبير من محبيه، فيما يتواجد داخل المطعم أغلب الوقت، ويقوم بنشر العديد من الفيديوهات يشاركها دائما مع جمهوره.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة محتوي بلس ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من محتوي بلس ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

أخبار ذات صلة