“مش هتمشي غير لما أبوك يجيب الفلوس”.. طفل المحلة…

مصر الان 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

كشف الطفل زياد البحيري، تفاصيل اختطافه بمدينة المحلة، وقيام رجال الداخلية بإعادته لأهله مرة أخرى سالمًا، قائلًا: “كانوا مغطيني بجلابية في العربية وغطوا عيوني باستك عريض”، مضيفًا: “هددوني وقالولي متعملش صوت”.

وأوضح “زياد” في مداخلة هاتفية لبرنامج “الحياة ” على فضائية “الحياة” اليوم الثلاثاء: “نقلوني من لعربية تانية وفضلوا ماشيين بيا في المزارع حوالي 3 أو 4 ساعات”.


وتابع: “المكان اللي كانوا خاطفيني فيه كان أرض زراعية وفيه مبنى صغير وعلى الطوب الأحمر ومفيش حوالينا مباني أو ناس”، موضحًا: “كنت بحاول أبص من الشباك بس مكنتش بعرف أشوف عشان مغمين عيني، وكل ما كنت بحاول أبص بينزلوني تاني”.

وأردف: “كانوا بيهددوني وبيقولولي مش هتمشيي إلا لما أبوك يجيب الفلوس”، مؤكدًا: “سمعت صوت خبط كبير كنت بحسبهم ناس بتنزل براميل، واتفاجئت بدخول الشرطة وفرحت جدا لما شفت الشرطة اللي جت خدتني وصوروا كام لقطة ورجعوني لوالدتي اللي أخدتني في حضنها”.

المصدر الرئيس نيوز

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة مصر الان ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من مصر الان ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

أخبار ذات صلة