وائل شيتوس يروي ذكرياته مع يوسف الشريف: ”محترم من زمان وكان بيقولي يلا نصلي”

الطريق 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف مشاركة الارباح

نشر وائل رياض شيتوس، نجم الأهلى ومنتخب السابق، والمدرب المساعد فى جهاز المنتخب الأوليمبى الحالى، موقف جمعه مع الفنان يوسف الشريف، أكد من خلاله أنه فنان محترم وخلوق من زمان وليس وليد الصدفة.

وكتب "شيتوس"، عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي ""، صورة جمعته بـ"الشريف"، وعلق عليها: "والله حصل.. زمان وأنا ساكن فى مدينة نصر كانت بتربطنى صداقة قوية أوى بيوسف الشريف، المهم كنا بنتمرن سوا فى الچيم ومرة واحدة وإحنا بنتمرن أذان العصر أذن، راح قاطع التمرين وقالى تعالى نصلى، قولتله يابنى ماهو لسه بدرى ولما نخلص تمرين هيبقى فى وقت كبير فاضل على يعنى مفيش مشاكل".

اقرأ أيضًا: سيميوني: كان يمكننا الفوز على برشلونة

وتابع شيتوس: "المهم قالى (لا خير فى عمل يلهى عن الصلاة)، وفعلا روحنا نصلى ومن ساعتها والموضوع ده مش بيروح من دماغى، ليه بقول كده دلوقتى، علشان عايز أقول إن يوسف الشريف محترم وخلوق من زمان أوى مش وليد الصدفة، رأيه لازم يُحترم حتى لو انت مش مقتنع بيه، بالتوفيق يا يوسف واستمر".

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الطريق ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الطريق ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق