الارشيف / فن / الطريق

عمر كمال: ”اشمعنا لما جه دوري الكل حقد عليا”الأمس الأربعاء، 17 أبريل 2024 09:49 مـ

حرص المطرب عمر كمال الرد على انتقادات الجمهور له بسبب استعراضه الدائم لسياراته وثروته، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

أول تعليق من عمر كمال على انتقادات الجمهور

وأعرب المطرب عمر كمال خلال مقطع ، وقال: "اشمعنا أنا لما كنت شغال في بنزينة بجمع الجنيه والتبس بتاعي لأني مكنتش بقبض كنت بشتغل بالتبس، وتخشلي مرسيدس كنت مش بقول ليه اتلاقي أمه اللي جيباهالوا، مكنتش بقول ليه ياريتني اتعلمت زيه عشان اركب عربية زي دي، كنت بقول الحمد لله ربنا يباركله ويديله ويغني كل الناس".

وأردف: "اشمعنا أنا لما بقف أمن 12 ساعة في الشركة الألمانية في السخنة بـ 1200 ج وكنت بخدم المهندس اشمعنا مكنتش بقول هو بيعاملني ليه كدا".

وتابع: "اشمعنا أنا لما كنت شغال في محل جزم كانوا مسميني عمر ارتكلتات، كنت بجيب للست الكراتين وأقعد تحت رجيلها وأقيسها في رجليها اشمعنا مقولتش ليه كدا، اشمعنا لما جه دوري الكل حقد عليا، الدنيا مبتحبش الكسلان واللي بيندب حظه ليل نهار، أنا نزلت القاهرة بـ 10 جنيه وروحت اشتغلت في مطعم".

اقرأ أيضا: تفاصيل حفل عمر كمال بمهرجان الاحتفال بالتراث المصري في كندا

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الطريق ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الطريق ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا