الارشيف / عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

بضاعتنا أرخص منه.. بيومي فؤاد يُقاضي صفحات ومحلات تجارية

  • 1/3
  • 2/3
  • 3/3

أعلن الفنان بيومي فؤاد، مقاضاة عدد من صفحات مواقع التواصل الاجتماعي، التي اتهمها بالتطاول عليه خلال أزمته الأخيرة الخاصة بمسرحية زواج اصطناعي، التي اندلعت على خلفية انسحاب محمد سلام وحديث بيومي في ختامها. وقال فؤاد خلال تصريحات تليفزيونية: اللي شتمني يا سيدي الله يسامحك.. اللي عمل دعاية على حسي وقال البضاعة بتاعته أرخص من بيومي فؤاد هنقف قدام المحكمة بس خليك جامد.

أزمة بيومي فؤاد

وأضاف بيومي فؤاد: متهربش زي بتاع سوهاج اللي هرب وشال الفيديو بتاعه لو شايف كده ووجهة نظرك إني أنا رخيص خليك.. واحد اسمه مش عارف تحويجه ولا تلقيمه هو وكام واحد تاني زيه أنا رافع قضية وهنقف قدام بعض في المحكمة. وتحدث الفنان بيومي فؤاد، عن دفاعه بسبب محمد سلام، وعن الحالة النفسية الذي تعرض لها بعد أزمة المسرحية.وقال فؤاد: أنا كبير محمد سلام وأنا المرجع بتاعه، وكلمته لما اعتذر عن المسرحية وقالي أنا مش قادر أنت شايف الأطفال اللي بتموت.. وقولتله بدعي ليهم قبل ما بدعي لأولادي وده أكل عيش وفي ناس كتير بيوتهم مفتوحة من الحاجات دي.وأضاف بيومي: طلبت إني مقابلش محمد سلام في كواليس الكبير 8، وفي مشاهد اتعاد كتابتها عشان منتقابلش.. وهو اتسبب في اللي حصل لـ محمد أنور ومطلعش دافع عنه، وأنا كنت محروق على محمد أنور.واستكمل بيومي حديثه: اللي شتمني هنتقابل في المحاكم ومش هشتم حد.. وعشت أصعب 5 أيام في حياتي، كنت أنا ومراتي في وأولادي كانوا في ، واكتشفوا إن المقربين مننا بيشتموا فيا وده كان صعب علينا.

الأكثر قراءة

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا