محمد حماقي لما بيغني مش أي كلام..اسمعوا أغنية زيها مين أول أغاني ألبوم يا فاتني

محتوي بلس 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

قام الفنان محمد حماقي، بطرح أغنية جديدة بعنوان زيها مين، والتي تكون ضمن أول أغاني ألبومه الجديد، بعنوان يا فاتني، وتكون تلك الأغنية من كلمات وألحان عزيز الشافعي، ومن توزيع تميم، وحققت نسبة استماع جيدة منذ طرحها على موقع اليوتيوب.

وجاءت كلمات أغنية زيها مين، حلوة وبتحلي أي مكان وتنوره، والله ما تلاقوا زيها لفوا الدنيا ودوروا، ديجمالها معدي واللي يشوفه بيقدره، والله ما تلاقوا زيها، زيها مين بتهزروا، تؤمر تتأمر ما هي دي اللي عليها منمر، طبعا حقها تدلع تتبغدد قوى تتمنع.

قصاد الغمزة احنا تلامذه قصاد المشية احنا الحاشية، ودي السلطانة وتتسلطن نغنى معاها ونتسلطن، ليل يا عين يا ليل يا عين يا ليل، عين يا ليل يا عين يا ليل يا عين، يا عين يا ليل يا ليلة، يا ليل يا عين يا ليلة.

الورد اتنقى بالواحدة عشان خدها، يا جماعة مش ممكن لا دي لا قبلها ولا بعدها، مبتدلعشى ما هي دلوعه لوحدها، والرقة يا ناس رباني رباني يا ناس بعدها، أنا مش هاتكلم انا رافع ايدي مسلم، القد يا ناس يتدرس منه الغزلان تتعلم.

ويذكر إن محمد حماقي، قد أحيا مؤخرا حفل غنائي في مدينة الدمام، بالمنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية، والتي تكون ضمن حفلات الصيف، حيث قدم المطرب خلاله مجموعة من أغانيه المميزة.

وكشف خلال الحفل، أنه سيتم طرح الألبوم على شكل أغاني منفردة، وتكون كل أغنية على حدا، وسيكون ذلك في الأسبوع الأول من أغسطس الحالي، ويذكر إن أخر ألبوماته كل يوم من ده، تم طرحه منذ عامين وتتضمن 20 أغنية.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة محتوي بلس ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من محتوي بلس ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

أخبار ذات صلة