هو وهى / اليوم السابع

: بحب رامز ولا أفضل الظهور فى المقالب

قال الفنان : "أصعب شئ فى العمل الفنى التعامل مع الآخرين، ومن الصعب توصيل وجهة نظرك للآخر، ودائما طول الوقت أمامنا خط لا نتجاوزه، وانا بقرأ ورق دور اللى قدامى واحفظ حواره علشان أعرف ابنى أدائى على أداء اللى قدامى".

وأضاف ياسر جلال، خلال استضافته ببرنامج "مساء dmc"، الذى يقدمه الإعلامى أسامة كمال على قناة "‏dmc" ، بحب أخويا رامز وبحييه على اللى بيقدمه، وبحبه برامجه لكن مبحبش أظهر فى هذه البرامج.

ولفت ياسر جلال إلى أن أصعب سؤال يتم طرحه عليه عندما يقولون له إنت فيك إيه من شخصية جودر؟ أو الشخصية فيها إيه من ياسر؟، مؤكدا كل شخصية قدمتها ليس فيها شئ من ياسر جلال".

تابع، بحب الناس اللى ورى الكاميرا، والإعلام دلوقتى بيحب يجيبك ويحرجك، وانا بحب أجيد عملى وأكون مؤثر فيه، وياسر جلال مش مادة ثرية لبعض الإعلاميين وبزعل لما بلاقى المشاهد ينسب العمل لفنان ما، ولكن العمل بتاع كل المشاركين مش شخص واحد، ومن الظلم أن ننسب العمل لبطل معين".

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة اليوم السابع ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من اليوم السابع ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا