شاهدوا خفة دم : الشحات جاب تمنه امام الوداد

محتوي بلس 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

قام الإعلامي “عمرو أديب”بتهنئة ، النادي الأهلي بوصوله إلي نهائي دوري أبطال أفريقيا؟، وذلك بعد التغلب على الوداد المغربي بثلاثة أهداف ليصل إلي هدف في اللقاء الذي جمع الفريقين في مساء الجمعة باستاد القاهرة.

إعلانات

وأوضح الإعلامي “عمرو أديب”من خلال تقديمه إلي حلقة الجمعة من “الحكاية” والذي يذاع من خلال فضائية “ ”: “ربك كريم وحسين الشحات ميكونش موجود في الماتش النهائي،ويكون النهائي مصري واتصرفوا فيه وأنا كنت مرتاح له ومكنش جاي معانا لكن اللي حصل النهاردة يخوف”.

واحتسب الإعلامي “عمرو أديب” أن “حسين الشحات جاب تمنه النهارده” موضحا : “يا حظه الأغبر اللي حسين الشحات يرقصه وده جون كوني و عالمي بتاع النادي الأهلي”.

واستكمل : “انتوا لازم تفكروا إن الراجل ده جهازه العصبي اشتغل ازاي، وازاي هو رقصه مرة وهو والجون، للأ تعالي كدة تاني في الدور التحتاني، ناكل لحمة ضاني ونحلي بسوداني”.

وجاء الإعلامي  “عمرو أديب” واصفا أن الهدف الذي تم إحرازه من قبل حسين الشحات بأنه هدف عالمي وشئ مذهل “وإن الحاجات دي بتبقي نفحات والتوفيق عند لعيب الكورة  معظمها نفحات”، مستكملا : “أنا مش أهلاوي الجون ده يتدرس  واللعبة الحلوة تخليك تقوم تسقف”.

وأثنى ” الإعلامي “عمرو أديب”، على المدير الفني الجديد الخاص بالنادي الأهلي: “و المدير الفني الجديد واضح أنه يمتلك  شخصية واللعيبة بتثق فيه وواضح جدا انه طول الماتش مش هامه أي حاجة وبيقولهم اهجموا”، منوها : “الجون ده هتتفرجوا عليه كتير”.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة محتوي بلس ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من محتوي بلس ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق