الارشيف / عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

للخطيب: علي جثتي أتصالح معاك. ومش هسيبك إلا لما أشوفك في السجن

  • 1/3
  • 2/3
  • 3/3

قال المستشار رئيس نادي الزمالك: “بأمارة إيه الأهلي يشارك في السوبر المصري في قطر؟ هو أنت بطل الدوري يا أهلي؟.. وإيه الرخامة اللى انت عايش فيها دي إنكوا عايزين تلعبوا الماتش بدلا مننا إحنا أبطال الدوري؟”

مباراة السوبر المصري السعودي 

وأضاف خلال في مداخلة هاتفية ببرنامج “زملكاوي” المذاع علي قناة “الزمالك”: في حال رفض تأجيل مباراتنا مع الفريق التشادي سيسافر الزمالك من قطر إلى تشاد بطائرة خاصة”.

تعاون الزمالك وفيوتشر

وتابع:”هناك تعاون بين فيوتشر والزمالك في الموسم المقبل، وهناك جلسة جمعت بين أحمد دياب رئيس النادي مع المشرف علي الكرة أمير مرتضى لحسم تلك الصفقات والأولوية في بيع اللاعبين للزمالك قبل الأهلي “.

حل مشكلات الخطيب والعامري فاروق

ولفت:”محمود الخطيب هو والعامري فاروق كانوا بيجولي مكتب المحاماة بتاعي، علشان عندهم مشاكل عايزين أحلها بس هما نسيوا دلوقتي”. 

أغنية أحمد شيبة

وأردف:”أحمد شيبة هيطلع في قناة الزمالك اليوم وهيغني أغنية انا مش فاضيلكم”.


سيد عبد الحفيظ

ولفت:”محمود الخطيب  حرض علي لشتمي من بعض الأشخاص علي السوشيال ميديا بعد بثه فيديو سيد عبد الحفيظ لما شتمني في ماتش الجونة”.

رسالة مرتضى منصور للخطيب

ووجه مرتضى منصور رسالة للكابتن الخطيب، قائلًا:”أنا معاك لآخر السنة ولو روحت سجن المزرعة أنا معاك، وهاحبسك يا خطيب بتهمة التزوير والكذب والتحريض ضدي”.وتابع:”علي جثتي لحد آخر يوم في عمري إني أتصالح مع الخطيب أو زوج بنته، هي اتقلبت معركة ومش هسكت إلا لما أشوفك في السجن”.إقرأ أيضاً

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا